דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב: פרסום לציבור החרדי 

מאת    [ 12/06/2011 ]

מילים במאמר: 467   [ נצפה 3144 פעמים ]

מזה כמה וכמה שנים, חברות פרסום הבינו כבר שהציבור הדתי והציבור החרדי הינם יעד שעדיין לא נוצל עד תום. חברות הפרסום הבינו שכדי לפנות לציבור הזה, ובעיקר לציבור החרדי, יש להשתמש בשפה פרסומית שונה מזו המשמשת כאשר פונים לכלל הציבור הישראלי. משרדי פרסום התאימו את הפרסום לציבור החרדי והתחום התקדם בצעדי ענק בשנים האחרונות. גם הפרסום של השכרת רכב בבני ברק הוא תחום שנוצרה בו שפה מיוחדת עבור הציבור החרדי. השפה הפרסומית שבה נעשה שימוש בתחום של השכרת רכב בבני ברק מלמדת אותנו גם על המאפיינים הייחודים של הציבור החרדי בכלל, של הפניה הפרסומית אל הציבור הזה ושל התחום עצמו של השכרת רכב.

כאשר מפרסמים השכרת רכב בבני ברק, במה היא נבדלת מהפרסום של השכרת רכב בישראל? בתור מאפיין ראשון ניתן לציין את הפרסום של מאפיינים מסוימים שנוצרו במיוחד עבור ציבור השוכרים החרדי. השכרת רכב בבני ברק תתאפיין באי גביית תשלום עבור שבתות וחגים, הקפדה על שמירת שבת בסוכנויות הממוקמות בעיר וגם היצע נרחב של מכוניות גדולות עבור משפחות מרובות ילדים. כל המאפיינים הללו – ביחד או לחוד – יצוינו בפרסום של השכרת רכב בבני ברק.

כאשר מפרסמים השכרת רכב בישראל ייתכן ותרמז במודעה מטרת הנסיעה: נסיעה רומנטית של זוג מאוהב, נסיעה להופעות מוזיקה או סתם לטיול בארץ. השכרת רכב בבני ברק תזכה פעמים רבות לקישורים שונים מאלה: טיולים לקברי צדיקים, ביקורי משפחה בערים אחרות ונסיעות לשמחות משפחתיות. הפרסום יעשה קישור חיובי בין הערכים השולטים בחברה החרדית לבין שכירת הרכב וכך חברות השכרת רכב בישראל מקבלות ערך חיובי מתוך הקישור עם הערכים החרדיים. מובן מאליו שהציבור החרדי לא יראה בעין יפה את הקישור עם מעשים שנתפסים בעיניו כלא ראויים או כלא חשובים.

הפרסום של חברות השכרת רכב בבני ברק גם יתחבר אל לוח השנה החרדי. מבצעים מיוחדים לכבוד חול המועד (בפסח או סוכות) או לקראת בין הזמנים (בקיץ) יחליפו מבצעים לכבוד החופש הגדול או חופשים אחרים. השכרת רכב בישראל פועלת לפי לוח השנה האזרחי, חופשות בית הספר וכן הלאה. השכרת רכב בבני ברק מחוברת ללוח השנה החרדי שנקצב על-ידי החגים והזמנים – תקופות הלימוד בישיבות שמקבילות במידה מסוימת למושג הסמסטר באוניברסיטאות.

גם השפה היא עניין חשוב בפרסום של השכרת רכב בבני ברק. במקום להשתמש בשפה המאפיינת את התחום של השכרת רכב בישראל ייעשה שימוש במונחים הלקוחים מתוך העולם החרדי. כבר ציינו את חול המועד שיקרא לעיתים בפרסום חולמויעד ודברים דומים. עם זאת יש חרדים שאינם רואים בעין יפה את השימוש במילים מהסוג הזה ורואים בו זלזול בציבור החרדי. מן הסתם כדאי להיזהר משימוש במילים שלא בצורה הנכונה, בהקשר הנכון ובמקום הנכון.

במידה ומנסים להציע פרסים או מתנות במסגרת מבצע מסוים של השכרת רכב בבני ברק חשוב להתאים את המתנה לקהל היעד: לא אייפוד אלא ספרי קודש ולא כרטיסים למופע רוק אלא כרטיסים למופע של זמר חסידי וכדומה. על-ידי פנייה נכונה לציבור החרדי ניתן לקצור דיבידנדים ולהעמיק את הכניסה אל השוק החרדי של השכרת רכב בישראל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב